מבצע בניקולטי: 50% הנחה על עודפים מתצוגת התערוכה.

מבצע בדיבאני: 30% הנחה ובנוסף צ'ק מתנה ע"ס 1,000 ₪.

מבצע באינטרסיסטם: בכל רכישה מקבלים כוננית מתנה

מבצע בדיור אינטריוס: עד 50% הנחה ובנוסף 1,000 ₪ מתנה ברכישת סלון.

מבצע בדלקוב: 20% הנחה על כל הארונות ובנוסף תאורה מתנה בקניית ארון

מבצע ב-י.שבח: מכירת חיסול מיטות מעץ מלא ב- 40% הנחה.

מכונת אספרסו לבית

אם אתם מעוניינים לשפר את חוויית צריכת הקפה הביתית, ובפרט את חוויית שתיית האספרסו, בואו להתחדש במכונת אספרסו איכותית. מכונה לאספרסו מאפשרת לכם לייצר מגוון סגנונות אספרסו וקפה אשר קשה להגיע לרמות ההכנה שלהן עם קומקום וקרטון חלב לחוד. הדבר נובע, בין השאר, בעיבוד של חומר הקפה עצמו במיוחד עבור אותן מכונות: פולים לפני טחינה, פודים או קפסולות, אשר המגע שלהם עם המכונה ועם המים הרותחים והחלב יוצר משקה שמריח נפלא וכמובן בטעם ערב לחייך.

יותר ויותר בתים עוברים לצרוך אספרסו ממכונה

אספרסו הוא מוצר שעמו רוב הישראלים קמים בבוקר ואוכלים את ה- DISH האחרון בארוחת הערב. בשל הפופולאריות של המשקה, החלו בבתי אב רבים לעבור לצרוך אותו ממכונה ולא מקומקום. מכונת קפה אספרסו ממוצעת ברמה טובה מתומחרת בדרך כלל באלפי שקלים, אולם גם במחיר של אלפייה בודדת או מאות רבות של שקלים ניתן למצוא מכשיר שבהחלט עושה את העבודה ומייצר תוצרי קפה ואספרסו מצוינים.

יותר משחשוב המכשיר – חשובים חומרי הגלם

אל תשכחו שזו לא רק מכונת אספרסו: כל הרגלי צריכת הקפה שלכם ישתנו מרגע הטמעת המכונה, ולזה אתם צריכים להיערך. כך, למשל, רבים משבחים ובצדק, את הקפסולה כחומר גלם, בשל גרימתה למשקה קפה טעים במיוחד. קפסולה היא מוצר יקר מאד שעלותו עשויה להגיע ל- 2 ש"ח לכוס של 60-240 מ"ל (תלוי אם מדובר בקפה או אספרסו). פודים נחשבים ממוצעים במחיר אבל לא נועדו לאחסון לטווח ארוך. יש להשתמש בהם כמה שיותר קרוב למועד הקנייה לשמירה על טריות המוצר. פולים הם הפתרון הכי טוב למי שמחפש גם זול וגם איכותי, גם לשמירה לטווח ארוך וגם בטעם עממי וטעים. החיסרון היחיד בפולים הוא שעל פי רוב מכונת אספרסו איננה מכילה יחידת טחינה, ועל כן יש להצטייד במטחנת קפה נפרדת להפיכת הפולים לחומרים שמישים. קצת עבודה, אבל מי שחי את עולם הקפה עשוי בהחלט ליהנות מכך.

התאמה מושלמת של מכונת אספרסו לבית

חשוב לבחור עיצוב משכנע, כזה שמשתלב נפלא עם התקני הבית האחרים. מאד מומלץ לבחור מכונה שתספק קפה לכל יושבי הבית בקלות. אם אתם בית מרובה דיירים, רצוי להצטייד במכונה בעלת קיבולת מים וחלב גדולה.